måndag 1 juni 2015

loves of my life


Alltså dessa två, små, underbara och galna varelser. Hur ska jag klara av att lämna dem? Jag saknar dem redan efter några dagar, hur ska jag någonsin komma över saknaden? Kayla kom precis in i mitt rum och sa "Jennie I don't want you to leave, I want you to stay forever because you're my Jennie and you're my sister". Altså hur otroligt underbar är hon inte, världens finaste lilla tjej. Och lilla Jake som är så otroligt söt och snäll och crazy. Han får mig att skratta så otaligt många gånger varje dag med sina små kommentarer. Jag älskar dem så, så, så mycket så det är inte klokt, att lämna dem kommer att krossa mitt hjärta. Även om jag ibland vill låsa in mig på toan och skrika när de är jobbiga, haha. Altså varför gör man den här au pair-grejen egentligen haha? Svårt att lämna sitt hem, tidvist väldigt svårt att vara här och otroligt svårt att åka iväg. Svårt, svårt, svårt hela tiden. Det är väl sånt man växer av antar jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt di er småttinga din!!!
Hälsa Kimberly!/Kerstin




mami sa...

Nu måst ja jo pyyl en lillan skvett tå ja lesär hitt... sådan mor,sådan dotter ;) . Så otrolit härli båånä.

Jennie sa...

Tätti: Jaa hä er di, min gulliplutta! De ska ja :)

Jennie sa...

Hehehe jaanå int böv ha jo fonder vem ja ha fåått hä egenskapen ååv... :D tror dock ja e snäppet värre. Hä er di, tå ja sko kona taa hejm döm.