måndag 4 maj 2015

happy birthday bestie

Idag har det inte varit någon vanlig dag, utan min älskade, älskade bästa väns födelsedag! Tyvärr firar vi inte tillsammans (jag ligger dessutom hemma och försöker övervinna en förbannad förkylning vilket suger) men vi är i alla fall i samma del av världen. Till och med i samma stat, hur galet är inte det. Tänk så mycket vi har upplevt tillsammans, både de 8 åren där hemma och året här i USA. Alltid, alltid har du funnits där för mig, jag kan berätta allt åt dig och du orkar alltid lyssna. Det är något jag uppskattar otroligt mycket, du lyssnar. Det finns inte ord att beskriva hur tacksam jag är att jag har dig, bästa vän. Du vet att jag älskar dig! 

Vem vet, kanske vi faktiskt gifter oss sen när vi är 50 år och ingen av oss har hittat någon man. Då har vi ju i alla fall varandra.










Lite bilder från det gångna året... förra året firade vi i Rhodos. Nästa vecka får vi fira i Montreal!

2 kommentarer:

LINN sa...

Tackar tackar sötis! <3

Jennie sa...

You're welcome babe!