måndag 1 juni 2015

A TRIP TO THE HAMPTONS

Äntligen orkade jag redigera klart bilderna från The Hamptons! Vi åkte alltså till Easthampton på söndagen under Memorial Weekend. Det var verkligen precis så som jag tänkt mig! Vilket sommarparadis. Söta små byar med gator och dyra märkesshoppar överallt. Långa stränder och stora, dyra villor. Tyvärr var vädret lite för kallt för att ligga på stranden, vi låg nog där i några timmar men det var inget bikini-väder direkt. Synd eftersom det varit så otroligt varmt och skönt i över en månad nu. Det är dock sällan lika varmt ute på Long Island som inne i stan. Skulle gärna åka tillbaka när det är riktigt varmt!

Ni ska få bilder från denna helg lite senare, har nämligen spenderat hela helgen i stan med härliga människor. Sjukt hur fort dagarna går, det var ju fredag för 5 minuter sedan? Imorgon är det redan måndag och jag börjar längta till helgen igen, haha. Mina helger är verkligen BÄST. Vardagen är ganska tråkig och enformig förutom att jag får spendera tid med mina favoritungar, men helgerna är verkligen så awesome. Så otroligt tacksam att jag får ha alla helger lediga, det här året skulle inte alls ha varit awesome om jag inte hade haft det schema jag har. Så jag är så tacksam för min hostfamilj :) Nästa helg åker jag och mina brasilianare (plus pojkvänner) till Niagara Falls! Det ska bli så jäkla kul.

Nu: bilder från förra söndagen!





Gratis shuttle till stranden, wohoo.



Easthampton Main beach, här hänger många kändisar på sommaren!


Älskar den här bilden! Saknar redan bästis som är hemma i Finland några dagar, hahaha...




Tycker om er så jäkla mycket!


Så härlig weekend!

Inga kommentarer: