måndag 20 april 2015

Sol och finbesök


Vilken härlig och solig helg vi haft! Jag har stannat i Woodbury hela helgen och njutit av vädret. I lördags var jag ute och promenerade, sen mötte jag upp två tjejer på the commons, gick runt där en stund och sen åkte vi till Panera. Åkte hem en stund och lekte med barnen innan jag körde och hämtade Linn! Äntligen hade hon möjligen att komma upp hit. Vi åt sushi och tog det lugnt på kvällen.

Idag skulle vi ut och hikea! Vi började gå längs leden, kom några tiotals meter och så såg vi en orm. Då var det slutvandrat längs den leden, i alla fall enligt Linn hehe... Så vi bestämde oss istället för att åka till West Point och titta runt. West Point är ett stort militärcollege i närheten, fint område att gå runt på (okej, en av orsakerna att vi åkte dit kan ha att göra med killar + militäruniformer hehe). Vi fick till en lång runda som nog kan jämföras med en hike, haha. Efteråt körde vi upp till Bear Mountain och sen bar det av hemåt för lite mat, shopping och sen åkte hem. Nu är helgen redan slut, men Linn stannar här tills imorgon så vi ska försöka hitta på något kul med Jake fastän de lovat regn för morgondagen...

Bilder från i helg (hade med mig systemkameran idag så ni får bilder från dagen senare):

Shortsväder hade vi lördags! Nästan så jag svettades i detta.





Råkade köpa mig en till hatt! Snygg är den tycker jag.



Innan vi åkte och "hikeade"!

Inga kommentarer: