måndag 27 april 2015

LIFE IS GOOD

Vilket fantastiskt bra veckoslut! Ligger hemma i min säng och är tacksam för livet typ, haha. Lördagen spenderade jag i NYC, främst med Linn och Karin. Det blev picnic i Central Park istället för Brooklyn, konsert och en snabb utgång. Vädret var fantastiskt och dagen var helt enkelt perfekt (bortsett från ömma fötter)! Konserten var AMAZING... från början till slut. Pre-artisten Gavin James gav mig gåshud många gånger om, helt fantastisk röst. Kodaline var helt otroligt grymma live; energin, soundet och feelingen, allt var på sin plats. En prima upplevelse.

Idag vaknade vi sent, åt frukost och slappade innan vi åkte till Merricks tågstation för att kolla in marknaden. Åt Gyros och deep fried oreos och njöt av tillvaron. Sen beställde vi våra flygbiljetter till San Fransisco! Skönt att ha det gjort. Idag har vi exakt 100 dagar kvar i New York!

Här får ni en bildbomb med mobilbilder från helgen, jag hade inte med mig kameran. Photocredsen går till Karin och Linn.

My beloved, beautiful Central Park (Spring is heeere for reeeaal!)









Fina, fina födelsedagsbarnet med min fina, fina cupcake, hehe. Så tacksam över att jag fått lära känna dig, du är en fantastiskt fin person. Vi har många äventyr framför oss, vi tre!

Jag hade bakat browniecupcakes med jordgubbsfrosting, de var faktiskt riktigt goda. 
*Klapp på axeln*.



Kodaline!


Fina Merrick!




Deep fried Oreos, only in America.


Lycklig tjej påväg hem. Tack än en gång tjejer för ett prima veckoslut!

Inga kommentarer: