onsdag 15 april 2015

EAST VILLAGE




Bilder från vår rooftop i lägenheten i East Village. Jag gillade verkligen East Village, mysigt och hippt område. Man kan bara gå runt och strosa i området, finns massa kafeér, barer, matställen och second hand-shoppar i närheten och så har man nära till Lower East Side och SoHo. Toppen! Lägenheten vi hade var riktigt fin och mysig fast den var ganska liten. Skulle absolut kunna bo där, hehe. Perfekt liten lya. Enda minuset var de 70+ trappstegen upp, för någon hiss fanns det inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Jennie för de fina dagarna i NYC! Hoppas allt väl med dig! Längtar redan tillbaka till vår lilla lgh, trots de 78 tunga stegen upp. Känner mig inte klar med NY än så det blir nog en resa till så småningom.
Kram Kerstin

Jennie sa...

Tätti: Tack själv! <3 Allt e bra mä mi, hoppas du har i bra. Jadu, jag kan int ens räkn hur mang jag har viri ti ha stan vid dehär lagi å int får jag nog. Buri vel planer rejso tibaka mäsama ja stiger på finsk mark! hehe.