tisdag 14 april 2015

de som ligger närmast hjärtat

Nästan hela gänget och moster bakom kameran

Världens bästa <3

Tjohej! Här har det varit dött, men jag å andra sidan ingen ordinär vecka bakom mig heller. Älskade familjen (a.k.a. mamma, pappa, lillebror och moster) har varit och hälsar på mig i vår-New York och vi har bott i mysiga East Village i nio dagar. Vi har hunnit med massor, massor och jag har ett helt gäng bilder att visa bara jag orkar redigera... jag är så lat med bloggen nuförtiden att det är alldeles sorgligt. 

Jamen, vad har vi inte gjort liksom? Vi har sett allt det man ska se i New York City och dessutom varit upp hit till Woodbury en dag samt turistat i Washington D.C. Fantastiskt fint att se dem igen och det känns nästan lite overkligt att det var igår jag vinkade av dem vid stationen. Det var ju inte kul att säga hejdå direkt, men jag beundrar nästan min egen styrka, jag tvingade mig själv att bita ihop och tänka positivt och efter en stund var jag okej igen. Om det är något jag vunnit under dessa sju månader är det mental styrka. Tänk att jag innan jag åkte tyckte att jag var en självständig och stark person... let's just say, man vet inte alls vad det är att vara stark innan man stiger ur bekvämlighetzonen. Nåja, jag har så pass lite tid kvar här att det känns onödigt att älta, bara att gå vidare mot nya upplevelser och försöka njuta av nuet. Lite hjälpte det idag att vädret var strålande och att Jake bestämde sig för att vara en "hugging/kissing-machine" hela dagen. "I'm a kissing-machine" säger han och sen pussar han mig i hela ansiktet. Oj vad jag älskar den lilla killen alltså, min solstråle <3 (en ständig solstråle är han väl inte, men nästan).

Än så länge får ni bara två bilder som jag hunnit redigera, en från Central Park och en från Top of The Rock! Mer kommer.

Inga kommentarer: