onsdag 15 april 2015

Another tuesday



Idag har jag jobbat och varit och shoppat med Lorraine. Jag behövde lite nytt smink och fick massor av gratisproduker från Clinique på köpet! Awesome. Ikväll skulle jag linedansa men det blev inte av för jag jobbade så sent och så är jag ganska trött också. Skulle behöva träna men fan jag orkar inte... Får köra hårt imorgon.


Jakey gick äntligen med på att ha på sig sin taek wondo (skrivs det så?) suit! Som vi kämpat med att få honom att ha på sig den. Han har protesterat totalt och varit den enda utan suit av alla barnen men nu äntligen hade han på sig den. Hur söt är han inte. För övrigt tycker jag martial arts är jättebra för barn, de lär sig disciplin och att lyda. Barnen har jättemånga intressen på gång just nu; tennis, fotboll, girl scouts och gymnastics för Kayla; kampsport, gym class, fotboll och gymnastics för Jake. Någonting varenda dag, men det tycker jag är bra så de hålls aktiva.

Imorgon ska det vara jättevarmt, typ 20 grader, och helsol så jag planerar att vi ska spendera största delen av dagen ute. Så skönt!

Inga kommentarer: