söndag 29 mars 2015

SUNday

Det här blev ju en ganska händelselös helg... bra med såna ibland kanske. Har flygit runt hela månaden hittills så jag tänkte att det är dags att ha en lugn helg och spara lite pengar. I fredags var jag på bio och såg "Insurgent", i lördags var jag på kaffe och shopping med Marine och idag har jag läst lite och snart ska jag åka iväg på au pair-möte. Vi ska bowla... efteråt tänker jag försöka tvinga några av dem att komma och hikea med mig. Jag har ett sånt otroligt behov att vara ute i naturen just nu, haha... Igår gjorde vintern en liten comeback och det snöade litegrann vilket tog bort lusten till allt, men idag är våren tillbaka och det är faktiskt rätt varmt! Tanken var att jag skulle åka upstate idag och vandra men min partner drog sig ur så jag tänker försöka hitta någon hike här närmare istället.

Ha en härlig söndag! (Familjen kommer om 5 dagar, känns overkligt.)
 


Haha nej mitt hår är inte fruktansvärt smutsigt, det är fortfarande vått...


En ryggsäck som fick följa med hem igår. Kanske inte den ultimata hike-ryggsäcken, men jag ville inte lägga pengar på något jag bara kan använda till det. Så det blev en jag kan använda till lite alltmöjligt.


Inga kommentarer: