lördag 14 mars 2015

PLANS

Det börjar bli vår! Oj vad det gläder mig att få skriva den meningen... Våren betyder många saker att se framemot:

1. Om exakt tre veckor hämtar jag upp mina föräldrar, min lillebror och min moster på flygplatsen. Inte hela familjen tyvärr, men det ska bli så roligt att få se dem igen efter över 6,5 månader och bo i NYC.
2. Veckoslutet efter att de åkt hem planerar vi att åka till Washington D.C.
3. En vecka senare är det förhoppningsvis dags för Boston!
4. I början av Maj åker vi till Montreál, vilket jag ser väldigt mycket framemot.
5. Niagara falls är också i planerna under våren/sommaren.
6. Sen har vi SOMMAR. Sol, värme, pool- och strandhäng. Jobb förstås också, men livet är i allmänhet lättare på sommaren haha.
7. I början av Augusti blir det California-roadtrip!
8. Sen ska man plötsligt åka hem... Känns som jag nyss kom hit och det är ju inte så speciellt länge kvar? Sen får vi se vart det bär av i höst.




Bilder från en liten utflykt till biblioteket och froyo under veckans gång... Sjukt hur mycket kärlek man kan ha för två barn man inte ens är släkt med. De driver mig till vansinne men jag är väldigt glad för förhållandet jag har till dem. Det jobbiga är ju att tanken på att lämna dem kan ge mig tårar i ögonen redan nu... Men det ska jag inte tänka på nu. Ha en bra helg!

Inga kommentarer: