fredag 27 mars 2015

past weekend




Ni e bra ni!




Postar bilder från förra helgen såhär torsdagskvällen till ära... Tror aldrig att jag varit så här dålig på att blogga förut, och det syns minst sagt i statistiken. Nåja, det finns viktigare saker. Ni ska få bättre inlägg och bilder när jag orkar börja använda systemkameran igen... det vill säga när våren framskrider lite längre. Jag har många hikes inplanerade så då ska jag försöka fota massor med bilder. Det mest irriterande är att min dator fortfarande är fuckad, orkar knappt redigera bilder på den för att jag knappt ser färgerna...

Well, well, här är i alla fall bilder från helgen. Middag och partajj med tjejerna. Skola i Harlem på söndag. Vi sov på hostell i stan och det var riktigt bra enligt mig. Nu är alla credits tagna och jag är klar med college. Vad tungt det varit... not. Montreál-kursen var rätt dålig, som jag tidigare sa, hade förväntat mig mer. La ner ganska mycket tid på mitt slutprojekt, bara för att ha en dålig 2-minuters presentation (ok, det var ju mitt eget fel) och läraren ägnade inte en blick åt våra projekt. Tur att jag inte ansträngde mig ännu mer som vissa andra, helt i onödan...

Nu får vi hoppas att Montreál levererar, min känsla är att jag kommer att tycka mycket om staden.

Inga kommentarer: