lördag 7 mars 2015

Fridaynight

Fridaynight och jag sitter och gör läxor. JA, ni läste rätt, LÄXOR. Haha nämen jag ska ta mina återstående credits och kursen börjar på söndag så vi har lite pre-assigments som ska göras innan, inget farligt. Gör en liknande kurs som den jag gick på inför Philadelphia-resan men denna gång åker vi till Montreál i Canada i tre dagar! Det ska bli så awesome.

Ganska skönt ändå att bara ta det lugnt, jag är så sjukt jäkla trött och dessutom har jag resten av helgen fullplanerad. Så taggad, imorgon ska vi nämligen fira Lorraine som fyllt 21! 

Fridaynight and I'm sitting in my room doing homework. YES, you heard me, HOMEWORK. Haha I'm going to take my remaining credits and the class is starting this Sunday so we have some pre-assignments to do before, it's not too much work. I'm doing a similar class to the one I did before the Philadelphia-trip but this time the destination is Montreál in Canada, for three days! It's gonna be awesome.

It's pretty nice to just take it easy, I'm so freaking tired and I have plans for the whole weekend. I'm so excited, tomorrow we are going to celebrate Lorraine who recently turned 21!



Jag läser ju inte till studenten i alla fall, haha fy fasiken alltså!

Inga kommentarer: