tisdag 10 februari 2015

summerbodies are made in winter





Där var ännu en helg förbi. Galet hur fort dagarna går. Vad har jag gjort i helg då? Tja, inte mycket faktiskt. Det var snowtubing och ett eventuellt stadsbesök som stod på schemat men det äckliga vädret resulterade i att vi inte gjorde någondera. I fredags spelade vi spel hos Saskia, på lördag gick vi på the commons en stund och sen tränade vi och på söndagen tränade vi också. Sen har jag börjat på en ny bok också. Det var ungefär hur min helg såg ut, inte så väldans spännande alltså haha. Hoppas på lite bättre väder här framöver...

Idag har det varit snödag, igen. Börjar få nog snart alltså, våren är extremt välkommen så småningom. Det är vilodag som gäller idag så jag ska nog starta en film och sen fortsätta på min bok. Haadee!

Inga kommentarer: