onsdag 25 februari 2015

Livstecken

Jag vet att mitt bloggande är under all kritik nuförtiden... Jag orkar helt enkelt inte blogga som förut. Kan ju inte blogga när jag jobbar och när jag inte jobbar vill jag göra andra saker. För att inte nämna att min dator är så jävla jobbig att jag orkar starta den typ 2 gånger i veckan. Ska försöka skärpa mig i alla fall (får se hur länge det håller).

I helgen var jag på Long Island igen och hälsade på bästis (ni kanske undrar varför jag är på Long Island hela tiden och hon aldrig kommer upp hit, den största anledningen är att hon inte har hela helgerna lediga som jag). Förra veckan och i början av denna vecka har jag haft "lejdo", haha. Varit trött på vintern och kylan framförallt, men också aupair-livet, USA, allt. Idag har jag dock lyckats rycka upp mig själv och haft en bra dag. Har tränat, jobbat, kollat tv-serier och varit på linedancing med Nagyla. Linedancing är så kul, vi har tänkt att bli riktigt bra på det haha. Tänkt att jag redan varit här hälften av min tid? Lite galet är det ju. Ibland när vintern gör mig deppig försöker jag tänka att det torde börja bli vår om några veckor och att min familj plus moster kommer hit om 37 dagar!! Man måste se framåt ibland för att orka, och jag har så mycket inplanerat resten av min tid att den förmodligen kommer susa iväg.

Jag och Nagyla på linedancingen

Inga kommentarer: