torsdag 5 februari 2015

healthy habits

Jag har äntligen fått en träningsbuddie i och med att Saskia kom in i mitt liv (hallelujah), så nu är det dags att komma in på rätt spår igen! På senaste tiden har träningen blivit sporadisk och oorganiserad (har också haft att göra med snödagarna vi haft). Jag har varit orkeslös och kännt mig omotiverad till att röra på mig. Tro mig, det är länge sedan det hänt förut. Kosten ska vi inte ens prata om.

Idag har vi varit på gymmet och vi har gått igenom alla övningar vi ska göra... Träningen ser jag så fram emot och det ska bli så kul att träna med Saskia (även om jag kommer få agera PT, men det är bara kul). Kosten däremot är jag inte så exalterad över att ändra om. Efter The Holidays har jag inte riktigt kommit tillbaka till mitt clean-eating som löpte på så bra innan. Vad ska jag säga, jag älskar mat. I alla former och färger, haha. Nä men det här blir nog bra, hatar att känna mig orkeslös. Gårdagens hemska BodyPump-pass var droppen, vill aldrig mer känna mig så kraftlös igen...

Inga kommentarer: