måndag 16 februari 2015

Fifty Shades of Beige

 
 
Såg "Fifty Shades of Grey" på bio i fredags med tjejerna. (Om ni inte ännu sett filmen och har planer på att se den kan ni sluta läsa här!) Tyckte jag att filmen var överskattad? Absolut. Tyckte inte att någonting med filmen var rätt, egentligen. Tyckte att den var stel och det fanns ingen personkemi mellan huvudpersonerna. I överlag tycker jag att de hade valt fel skådespelare för rollerna. Inte för att boken är något litterärt mästerverk heller men den var underhållande, medan filmen föll platt... ganska besviken var jag för jag hade faktiskt förväntat att den skulle vara bra. Nåja, nu har jag sett den i alla fall!
 
I saw Fifty Shades of Grey at the Cinema on friday with the Girls. (If you haven't seen the Movie yet but have plans to see it I suggest you stop reading now!) Did I think the movie was overrated? Absolutely. I didn't feel like anything was right about it to be honest. I thought it was stiff and there was no Chemistry between the main actors. In over all I felt like they had chosen the wrong actors for the parts. Not saying the book was a masterpiece in any way but it was entertaining... but they movie was just "nah."... I was a little dissapointed cause I was actually expecting it to be good. Oh well, at least I have seen it now.

Inga kommentarer: