tisdag 20 januari 2015

Tre från helgen

Tre bilder i horribel kvalité från helgen som gått (man tager vad man haver): / Three pictures in horrible quality from the past weekend (this is as good as it gets):

 
Smått awkward bild från min söndagspedikyr. Även om man är på spar-mode får man väl unna sig lite helg-lyx. Och tro mig, dessa fossingar var i behov av lite omhändertagande. / Slightly awkward picture from my Sunday pedicure. Even though I'm on saving-mode I had to treat myself a little with some weekend-luxury. And believe me, these feet were in desperate need of some love and care.



Söndagshäng i soffan med en film, choklad och lite hemma-spa. Gick och köpte oss ansiktsmasker och kände oss som nya människor efteråt. Hehe kanske inte, men masken var faktiskt väldigt bra. / Sundaychill on the couch with a movie, chocolate and at-home spa. We went and bought ourselves facialmasks and felt brand new afterwards. Haha maybe not, but the mask was actually pretty good.



Belgiska våfflor på morgonen, inte helt fel. / Belgian waffles-kinda-morning. Could've been worse.

Nu ligger jag hemma i världens bästa säng efter en trevlig och lugn helg, borde redan sova vid dethär laget. Känns som söndag idag eftersom jag varit ledig. Känns också som att jag börjat bli ordentligt förkyld så ska nog ta och vila upp mig nu... Godnatt! / Now I'm back home laying in the best bed ever after a nice and relaxing weekend, I should be asleep already by now. Feels like Sunday today since I was off all day. I also feel like I'm getting sick so I should get some rest now... Good night, sleep tight!


Inga kommentarer: