onsdag 21 januari 2015

NEW FAVS

Tacka vet jag presentkort när man försöker leva enligt budget... här är i alla fall vad som damp ner i postlådan från ULTA häromdagen!
 

1. Contour kit från ULTA. Hade till först tänkt satsa på kitet från Anastasia Beverly Hills men det var så jäkla dyrt och så läste jag bra recensioner om detta så jag slog till. Hittills verkar det som en riktigt bra köp. 2. Brynborste från Japonesque. 3. Rougeborste från ULTA. Fick två gratisprodukter från ULTA's egna kollektion så jag valde borsten och rouget. 4. Läppstift från ULTA. 5. Dipbrow pomade från Anastasia Beverly Hills. Fy fasiken va bra! 5. Rouge. 6. En ansiktsgel som var en gratis present.
 
Bara bas - Foundation, puder och concealer. (Vilka fina spruckna, torra läppar haha...)
 
Älskar denna produkt alltså! Dipbrow pomade i färgen Taupe.
 
Snyggt nude-läppstift. Bilden ger inte riktigt färgen rättvisa...


Bas + bryn + lite contouring

Done!


 
 
Gillar faktiskt alla produkterna jättemycket! Länge sedan jag lagt ihop ett sånthär inlägg senast så jag tänkte att det kunde vara trevligt för er. Gillar man smink är USA landet att bo i alltså! Har nog köpt mer smink här än under min livstid hemma hittills, haha.
 
 
Some new products I ordered from ULTA. Love all of them, especially the Dipbrow Pomade from Anastasia Beverly Hills!

Inga kommentarer: