tisdag 6 januari 2015

MY WEEKEND

Mitt veckoslut bestod av:

 
 
Middag på Billy Joe's med dessa vackra damer på fredag. / Dinner at Billy Joe's with these two beautiful girls on friday.


 

Ikea med Nardos på lördag. Vi åt mest och satt och pratade. Tror vi satt i restaurangdelen i typ 2,5h haha. Sen gick vi runt i en halvtimme, köpte lite grejer och åkte hem. På kvällen lagade jag, Nardos och Graziana middag hos mig. Lax och potatis, yum. / Ikea with Nardos on Saturday. We sat in the cafeteria most of the time eating and talking, like 2,5h haha. Then we walked around for like half an hour, bought some stuff and went home. Later on me, Nardos and Graziana cooked dinner at my house. Salmon and potato, yum.
 

På söndag var jag sjukt trött av någon anledning, jag tror jag sov för länge. Kollade New Girl en stor del av dagen, på kvällen kom Lisa hit och vi beställde sushi. Jag åt med pinnar och hela köret, like a pro. / On Sunday I was supertired for some reason, I think I overslept. I watched New Girl for a long while and later Lisa came over and we ordered Sushi. I ate with chopsticks and all like a freaking pro.

Inga kommentarer: