söndag 18 januari 2015

CITY SATURDAY

Today's happenings:
 

Åkte in till NYC och blev tvungen att säga hejdå åt en av mina närmsta vänner här som åkte hem. Suger som tusan, men det är såhär det är att vara en au pair. / Went into NYC and had to say goodbye to one of my closest friends here. Sucks, but this is what it's like to be an au pair. I hope you had a nice flight home and I wish you all the best my dear friend. Until we meet again!











Mötte upp min vän Lorraine och vi gick en tur i ett iskallt Central Park. Men hur vackert var inte ljuset då? Orkade dock inte släpa runt på kameran så det får duga med mobilbilder... / Met up with my friend Lorraine and went for a little walk in a freezing cold Central Park. But wasn't the light beautiful? I didn't want to carry my camera around all day so it's gonna be phone pictures this time...





Om ni sett bilderna från den kända Love-skylten som finns i Philly och NYC - här är uppföljaren; Låt mig presentera Hope-skylten! Ganska konstigt faktiskt att ett sånthär simpelt monument fått så mycket uppmärksamhet. / If you've seen the pictures from the well-known Love-sign in Philly and New York - this one follows the same concept; Let me present the Hope-sign! Pretty crazy that such a simple monument has gotten so much publicity.



My beautiful friend! <3



Sen tog jag tåget till LI för att hälsa på bästis. När jag ändå var inne i stan och är ledig på måndag kan jag lika gärna passa på. Har faktiskt inte träffat henne på en bra stund. / After that I took the train to LI to visit my bestie. I was in the city anyway and I'm off until Tuesday so I might as well use the time. Actually, we haven't met in a good while.

2 kommentarer: