lördag 6 december 2014

What's up?

Denna vecka har jag inte jobbat mer än i princip två (lååånga) dagar. Vädret har dock varit äckligt varje dag förutom en så jag har varit lite deppig. Inte så kul att vara ledig när man inte riktigt kan göra något. Men nu är det äntligen helg! Sitter för tillfället på Starbucks i NYC och väntar. Steg upp 4:30 och åkte hit med Anthony (min hostpappa)... ville inte riskera att strula till det med bussen och missa Philadelphia-bussen. 

Btw, jag förde min dator till Best Buy igår och var beredd på att bli tvungen att köpa en ny. Och gissa om den inte fungerade som vanligt när killen startade den! Där hemma har jag prövat starta om den säkert tio gånger men skärmen har förblivit svart. Nåja, jag är glad i alla fall. Köpte mig en extern hårddisk så det inte finns någon risk att jag blir av med mina bilder om den börjar bråka igen.

Bilder från veckan som gått:

About my week so far. The weather has been crappy so I haven't been in my best mood but now I'm finally in NYC, waiting for the bus to Philadelphia. Btw, my computer decided to start working perfectly as we hit the start button at Best Buy yesterday, so no need to spend my money on a new one. That thing has a life of its own I swear. Bought myself an external harddrive so I can back up my pictures, in case it's just temporarely in a cooperative mood.

Pics from the past week:


Lunchdate with Lisa at Panera Bread

The movies with Lisa och Nardos, we saw "Beyond the Lights". Pretty good movie!

Playdates with Christina (a nanny working in the neighborhood) and "her" kids. Kayla has 
lost one of her front teeth and the other one is a little loose so now she walks around 
singing "All I want for Christmas is my two front teeth, my two front teeth...". Cutie!



Inga kommentarer: