torsdag 25 december 2014

MERRY XMAS

God Jul på er! Vi har öppnat julklappar denna morgon och snart ska vi börja äta mat. Vi har släkt och vänner på besök. Saknar den finska julmaten lite men nog ska det gå bra med italienskt. Fick en awesome julklapp som jag ska visa senare.

Halsbandet på bilden fick jag av mitt 5-åriga hostbarn Kayla. Bra smak har hon min lilla tjej.

Nu tycker jag att vi ska passa på att njuta av denna jul och varandras sällskap. Därför tänker jag avsluta blogginlägget här. Merry Christmas!

Merry Christmas y'all! We have been opening presents this morning and soon it's time to start eating. We're going to have family and friends over at the house. I'm missing the finnish christmas food a little but Italian should be fine. I also got an awesome Christmas present that I'll show you later!

Got the necklace in the pictures from my 5-year-old hostkid Kayla. She's got good taste, my little girl.

Now I think it's time to enjoy the holiday and each others' company. That's why I'm ending this post now. Merry Christmas!




3 kommentarer:

Mami sa...

Min fina prinsessa ♡♥

Johanna Renlund sa...

Myöhästyneet jouluterveiset ja oikein hauskaa uutta vuotta sinne merten taakse :)

Jennie sa...

Världens bästa mamma <3
Johanna: Kiitoksia!! :) Samoin teille!