söndag 21 december 2014

into the city

Hej! Är världens sämsta bloggare just nu, jag vet. Syns på statistiken också. Faktum är att jag knappt orkat ha på min dator på hela veckan. Dessutom krånglar skärmen igen, den är typ alldeles blårandig, det är så irriterande att redigera bilder på den... därför har jag inte lagt upp bilderna från förra helgen ännu.

Anyway, vad har jag hållit på med under veckan? Inte så mycket faktiskt. Varit till frisören och blivit blondare, sett Interstellar på bio, tagit det lugnt där hemma och varit med Nardos. Nu är jag påväg in till stan, ska äta jullunch med några finska au pairer och sen ska jag hänga med Lorraine. Är nästan nervös för att prata finska, har inte pratat ordentligt på över tre månader! Nåja, har ju pratat språket sen jag var liten så nog borde det väl gå bra.

Nästa vecka är det jul! Crazy. Har ingen julkänsla direkt, men det gör inget faktiskt. Något jag borde göra idag är att hitta julklappar åt alla... det är så svårt!

Inga kommentarer: