torsdag 4 december 2014

childhood is an awesome time


När jag ser den här bilden vill jag vara ett barn igen... Jake och jag var ute och lekte och plötsligt när han sprang tappade han byxorna. Han tyckte det var jätteroligt och vi skrattade. Barn har det så jäkla lätt, de behöver inte mycket för att vara glada, nöjda och ha roligt. Annat är det med oss vuxna. Ibland vill man ju bara spola tillbaka tiden och gå på dagis igen haha...

Annars då? Vädret är grått och trist och jag känner mig lite grå och trist. Svårt att hitta motivation i detta vintermörker. Åker till Philadelphia i helg så det ser jag fram emot!

When I see this picture I just want to be a kid again... Jake and I were outside playing and suddenly as he ran he dropped his pants. He thought this was very funny and we laughed a lot. Kids' lives are so easy, they don't need much to be happy, content and have a good time. Not as with us adults. Sometimes you just want to turn back time and be in kindergarten again haha...

The weather is grey and boring and I feel a little grey and boring as well atm. It's hard to find motivation in this winter darkness. I'm going to Philadelphia this weekend though so I'm looking forward to that!


Inga kommentarer: