söndag 23 november 2014

WEEK END

Hej! I fredags åkte jag och Lisa till The Palisades efter att vi slutat. Vi hade tänkt shoppa och äta på The Cheesecake factory, men vi hann i princip bara med ätandet haha. Shoppingcentret är jättestort och bra, blir antagligen ganska många fler rundor dit. Maten var god i alla fall.

Igår hade jag tänkt åka in till stan, men alla mina vänner antingen jobbade, hade andra planer eller var bortresta så jag bestämde mig för att inte åka. Blev istället en ultimat mys-dag här hemma där jag inte tog av mig pyjamasbyxorna på hela dagen haha. Var med hostfamiljen, beställde mat, spelade gitarr och hade sleepover med Kayla i mitt rum. Vi skulle kolla film men hon somnade såklart direkt så jag fick kolla för mig själv. Jag har en stor dubbelsäng och ändå fann hon ett sätt att lägga sig tvärs över sängen så jag fick trycka in mig i ett hörn, haha... Den tjejen alltså, oj vad jag tycker om henne.

Idag har jag bara slappat hittills, ätit frukost och kollat på teve. Nu ska jag bege mig till gymmet och efteråt blir det (fönster)shopping med Lisa och Nardos. Ha en bra söndag allihopa!

Hi! This Friday Lisa and I went to The Palisades mall after work. We wanted to do some shopping and eat at The Cheesecake Factory, but we ended up just eating haha. The mall is big and really good so I am pretty sure we'll be back plenty of times. The food was also really good.

Yesterday I planned on going into the city, but all my friends were either working, had other plans or were out of town so I decided not to go. In stead, I had the ultimate cozy day at home where I walked around in my pyjamapants all day haha. I spent time with the hostfamily, we ordered food, I played the guitar and had a sleepover with Kayla in my room. We wanted to watch a movie, but ofcourse she fell asleep right away so I had to watch a movie by myself. I have a big bed but still she found a way to lie across the bed so I had to curl up in a corner, haha... Oh how I like this little girl.

Today I've just been relaxing, eating breakfast and watching TV so far. Now I'm about to go to the gym and afterwards I'm going to do some (window)shopping with Lisa and Nardos. Have a great Sunday y'all! 





Inga kommentarer: