onsdag 5 november 2014

PUMPKIN PHOTOBOMB

Jag har sååå många bilder som jag inte hunnit visa er än, det är så sällan jag har tid (och orkar) ta fram datorn, föra över bilder och redigera dem. Jag borde verkligen bli bättre på det, avskyr egentligen att blogga från mobilen med dåliga bilder. Här kommer i alla fall bilder från från lite över en vecka tillbaka när jag var på Long Island och vi var på Pumkin picking/carving. Det var faktiskt förvånansvärt roligt! Absolut en tradition som man kunde ta hem till Finland, hehe. Tycker att Jack-o-lantern:s är jättefina höstdekorationer att ha på trappan.

I have sooo many pictures I haven't had the time to show you yet, it's not that often I have the time (and the energy) to open my computer, transfer the pictures and edit them. I should really step up my game, I actually hate blogging from my phone with bad quality pictures. Anyway, here's pictures from a little over a week back when I was on Long Island and we went Pumkin picking/carving. It was surprisingly fun! Absolutely a tradition I could bring back home to Finland, hehe. I think Jack-o-Lanterns are such cute fall-decorations to put on the doorstep.


We look like a happy little family

We found The One




Looks like I'm doing a pumkin commercial, I guess I was pleased with how it turned out

Me and Debbie with our Pumpkins (okay, mine is actually Linn's)

The group (actually, three of us are finnish-swedes... how cool is that? 
Makes almost a third of the group, woop woop)

Inga kommentarer: