lördag 8 november 2014

Last night

Igår var jag och Nardos till Middletown på kvällen. Vi gick runt i shoppingcentret och sen gick vi på bio. Vi såg "Gone Girl", och jag måste säga att även om jag hade väldigt höga förväntningar i och med att regissören är densamma som i en av mina favoritfilmer of all time - Fight Club, så tyckte jag den var riktigt, riktigt bra! Har sett många filmer på bio den senaste tiden och de har varit okej, men denna var faktiskt bra.

Idag ska jag in till NYC, The Pretty Reckless live ikväll! Åh vad jag ser framemot det. Imorgon har jag skola igen så jag stannar på Long Island, igen... haha det börjar ju kännas som att jag bor där snart. Det jobbiga är att jag knappt har någon röst, kommer inte kunna sjunga med i mina favoritlåtar ikväll... buhuuu.

All in på nyttigheten! 


Inga kommentarer: