torsdag 27 november 2014

HAPPY THANKSGIVING!


Hej! Förlåt för att jag inte bloggat tidigare, men jag fick inte internet att fungera här igår. Nu är vi i North Carolina i alla fall, bilresan hit gick ganska smärtfritt i och med att jag sov i ca 10 timmar haha. Strax efter att vi åkte från New York började det falla ner snö där något otroligt... så för tillfället är jag ganska nöjd med att befinna mig i NC där vi inte har någon snö. Idag är det ganska kallt, ca 10 plusgrader, men på söndag ska det krypa upp till 18 grader.
 
Igår tog vi det lugnt, åt och åt och på kvällen åkte vi och bowlade. Låt oss säga att Thanksgiving förmodligen inte kommer vara så bra för min nyttiga diet... måste försöka så gott jag kan bara haha. Ikväll är det Thanksgiving dinner som gäller, med "Thanksgiving-turkey" och allt det nu innebär.
 
Anyway, happy Thanksgiving! Här kommer lite bilder från igår:
 
Hi! Sorry I haven't been blogging at all lately, but I couldn't get my internet working here yesterday. Now we are in North Carolina, the trip down here went quite easily, probably because I slept for like 10 hours haha. Right after we left New York it started falling down snow like crazy there... so at the moment I'm pretty happy about being down in NC where we have no snow. Today it's pretty cold, about 10 degrees Celsius, but on Sunday it's supposed to be about 18 degrees.
 
Yesterday we took it easy, ate and ate and in the evening we went bowling. Let's say Thanksgiving is probably not that good for my healthy diet... I'm just going to have to try my best haha. Tonight it's Thanksgiving dinner, with the turkey and all that.
 
Anyway, happy Thanksgiving! Here are some pics from yesterday:
 

Deras farfar har verkligen satsat på julbelysningen! Ganska coolt.

Bowling-Jakey

Haha denhär tjejen påminner om mig när det inte går som jag vill i bowling...



Me and Miley Cyrus a.k.a. Kayla

Haha yep we had the bumpers up... I still pretty much suck.

2 kommentarer:

Mami sa...

Du milde..mittiallt tsäns hitt mett julpynttasi naaleis fjutto.. ;-)

Jennie sa...

mami: haha jo hitt e naliti mejr än en ljusslingo i gränä å ljusstaka i fönstri :D :D