fredag 7 november 2014

every color monochrome

Denna dag har varit grå och regning, precis som bilderna antyder. Lisa sov hos mig förra natten så vi låg och kollade tv-serier... jag har en ny favoritserie som heter "Are you the one?". Det är en realityshow och det är så underhållande haha... alla dessa serier gör mig galen. Idag jobbade jag lite på morgonen innan jag slängde iväg barnen till skolorna hehe. Jag och Lisa åkte till gymmet och svettades lite. Är sån jäkla träningsvärk från tisdagens bodypump pass och gårdagens styrkepass, så det fick bli en cardio-träning faktiskt. Testade på trappmaskinen och det var så sjukt mycket tyngre än jag tänkt mig... svetten bara rann. Efteråt åt vi sushi. Resten av dagen har jag tagit hand om barnen och ikväll åkte vi till Starbucks och gick runt på Target. Sen satt vi i bilen och pratade om allt möjligt.

Imorgon är det freeeedag, tjohej!

Project "get fit as fuck" has officially started... haha! 

Mina fina ute i det vackra vädret.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Oj va bussian header! :D

Jennie sa...

Lisa: Tack! :)