tisdag 4 november 2014

dream man

Eftersom vi har On Demand här hemma (man kan kolla på shower och serieavsnitt efter att de visats) så har jag följt med nyaste säsongen av Americas Next Top Model. Tycker det är ett ganska löjligt program egentligen men alltså jag kan inte låta bli att älska det haha...

Den nyaste säsongen är med både killar och tjejer och jag måste säga att de lyckats få med min drömman... Kan inte sluta kolla på hur perfekt han är haha. Han är liksom så symmetrisk (haha åh gud, inte konstigt att jag är förevigt singel... kanske ska köra på den nästa gång jag är ute "men oj vad du var symmetrisk då"). Nej men han är verkligen en av de snyggaste jag sett, har alltid gillat kombinationen mörk hy och snaggat hår.

Det var det jag hade att komma med denna intressanta afton.

Because we have On Demand here (you're able to watch shows and episodes after they've aired) I've been watching the latest season of Americas Next Top Model. The show is actually quite stupid, but I just can't help loving it haha...

The latest season features both guys and girls and I just have to say they've succeeded in finding my dream man for the show... I just can't stop looking at his perfection. He's like so symmetric (haha oh god, no wonder I'm eternally single... maybe I should try that one next time I'm out "Oh hello, don't you look symmetric"). No but he's seriously pretty damn goodlooking, I've always liked the combination of dark skin and army cut hair.

And that's all I have going on in my head this interesting evening. 

    

Inga kommentarer: