tisdag 25 november 2014

BLACK&RED



 Det var världens storm här inatt, jag låg och skakade ikapp med fönstren och trodde jag skulle dö (har jag nämnt att jag är livrädd för hård vind?). Blev tvungen att söka upp en "calming sleep playlist" på Spotify och plugga in hörlurarna för att överrösta vinden... hahaha. Annars har denna dag varit en vanlig, relativt tråkig måndag... imorgon åker vi till North Carolina i alla fall! Ska bli trevligt med miljöombyte. Vädret här är helt crazy, idag hade vi 19 grader Celsius. Var ute i en t-shirt (!!) idag och på onsdag säger väderleksrapporten att det ska börja snöa... wtf?! Make up your mind, weather.
 
Nu ska jag sticka iväg på yoga, hörs senare!

4 kommentarer:

Jannike Kaitajärvi sa...

Hej!

va fiin bildä på di å snygg tattoo! Hoppas du har i braa tij. :)

Du har å fått en utmaning, Blogvember challange i min blogg:

http://janniikes.devote.se/blogs/29464888/blogvember-challange.htm

sofie sa...

Åå vad du liknar Allsion i Cry Baby på sista bilden! Snygg är du :)

sofie sa...

Måste bara visa :D
http://media.tumblr.com/tumblr_m6k2vkNWhH1rs7dzo.gif

Jennie sa...

Jannike: Tack ska du ha, ja har i no rikti bra! :) tack ska ta å dzära i tå ja händar ije na da :D Sofie: haha tack, ja det var ju ganska lika :D