fredag 3 oktober 2014

Woods of Woodbury

Tjena! Förlåt för dålig uppdatering, men jag går och lägger mig så tidigt på kvällarna och orkar inte blogga. Stiger upp innan klockan 7 varje dag, ofta runt 5:50 så jag behöver gå och lägga mig tidigt. Igår hade både Jake och Kayla skola så en stor del av dagen var jag för mig själv. Jag brukar njuta av att vara själv, vilket jag fortfarande gör, men ibland blir det faktiskt lite tråkigt när barnen inte är hemma och då jag inte har sällskap. Tog i alla fall kameran med mig och åkte på fotoäventyr (nedan ser ni två smakprov). Till först åkte jag till en vingård och sen körde jag tillbaka, svängde av vägen och gick in i en random skog (Råkade visst strunta i private property skylten litegrann... uups. Men jag var inte där så länge.) Kände mig lite konstig där jag gick runt för mig själv bland buskar och snår i en skog som uppenbarligen inte var menad att promenera i... haha. Whatever, jag är från Finland, skogar är vår grej liksom. Ni ska få se resten av bilderna när jag hunnit redigera dem...

...men inte idag, för jag ska åka iväg till Long Island! Yay! Ska bo hos Linn under ett veckoslut och se vad Long Island har att erbjuda. Can't wait, ska bli så roligt. Första steget är att försöka ta sig med bussen in till NYC, därifrån gå till Penn Station och ta tåget till Linns tågstation. Äh, det ska väl inte vara så svårt. Uppdaterar senare!




2 kommentarer:

Mami sa...

Otrolit fin bildä!Haen så rolit i heljä... Hels åt Linn. :)

Jennie sa...

Tack! Hadd no roligt :D