torsdag 2 oktober 2014

ordinary day

Hej! Idag har jag hängt med lilla killen största delen av dagen. Han är väldigt mycket inne i "Why?" perioden... t.ex. "Is that salad, Jennie?" "Ja det är sallad" "Why is that salad, Jennie?" "Because it just is, okay?" "Oh... But why are you drinking coffee Jennie?". And it goes on and on. Han är för söt. Vi har inte gjort speciellt mycket idag... det har varit dåligt väder och ganska kallt idag så vi har varit inomhus. Lekt, "härjat" och läst böcker.

När jag slutade for jag ut och springa med Lisa... vi körde lite lätt intervallträning, imorgon ska jag pusha henne på gymmet! När jag kom hem for jag och springa en kort stund med Bella... sen dess har jag suttit på soffan med barnen och sett på tv.


De är så faschinerade av mina glasögon. "Why do you have glasses?" 
"To see." "Why can't you see without them?"

I have a serious pumpkin-problem. Jag älskar pumpkin-smak... 
Skulle dricka Starbucks pumpkin-spiced latte varje dag om det inte vore så onyttigt. Och dyrt.

Tyckte denna bild blev ganska cool. Det har varit väldigt dimmigt idag och dimman 
lägger sig över bergen, ser rätt coolt ut. Påminner mig om att det snart är Halloween! 
Går dock inte att missa när man går in i affärerna här...



Inga kommentarer: