onsdag 22 oktober 2014

OKTOBERFEST

Jag är verkligen inte på top med bloggningen just nu men här kommer bilderna från i Söndags som jag lovade er!
Tro det eller ej men kylan har kommit till hit till New York! I fredags hämtade jag Linn i t-shirt, kjol och bara ben... i söndags lämnade jag av henne vid busshållsplatsen i jeans, boots och vinterjacka. Snacka om snabba vändningar.

Den "lilla" kön till Oktoberfest. Det var inte ett skämt när Nardos sa att vi skulle åka iväg i tid pga. trafiken... tror inte att jag riktigt uppfattade hur mycket trafik det skulle vara. Att ta sig 3km tog väl lite över en timme ungefär.


(Jaja, i efterhand ser jag ju att bilden är ur fokus men whatever.) Vi åt ris och någon typ av kött inlindat i kål, det var faktiskt jättegott. Inget tyskt öl för våran del dock, fortfarande inte 21 år gammal.



Jag kunde ju sannerligen ha rengjort min kameralins men det är för sent nu...

A lil' Sunday treat...

My girls!

Inga kommentarer: