måndag 27 oktober 2014

LEFT COAST



Hade med mig kameran till Long Island så jag tänkte sätta in lite bilder därifrån. Dessa är från fredagkvällen då vi satt i timtal på restaurang/puben Left Coast. Det var proppfullt, tycktes vara ett väldigt populärt ställe. Tjejerna hade väntat i 45 minuter på sitt bord när jag kom dit med taxi från tåget. Jag behövde som tur inte vänta så länge utan vi fick vårt bord ganska snart efter att jag kom dit hehe... Supergod mat och trevligt sällskap garanterar en trevlig kväll!

I had my camera with me to Long Island so I'm going to post some pictures from my weekend. These are from Fridaynight when we sat for hours at the restaurant/pub Left Coast. It was packed, seems to be a pretty popular place. The girls had been waiting for 45 minutes for the table when I arrived with taxi from the trainstation. Luckily I didn't have to wait that long because we got our table pretty soon after I got there hehe... Delicious food and great company guarantees a nice night!



Inga kommentarer: