måndag 13 oktober 2014

en solig söndag

Idag sov jag ganska länge, sen låg jag och såg på tv och åt godis i min säng. Healthy living at its finest. Vi hade besök så jag hälsade på dem innan Lisa hämtade mig och vi åkte till henne. Vi beställde mat (haha, mängden asiatisk mat jag ätit detta veckoslut är ganska skrattretande... men det är så gott! Absoluta favoritmaten) och sen åkte vi till gymmet. Var jättetrött idag men är ändå glad att jag släpade mig till gymmet... ibland måste man göra det även om man helst av allt skulle ligga i sängen och äta  Ben&Jerrys. Vi hade tänkt åka till ett Froyo-ställe efteråt men istället åkte vi till Woodbury Common för att köpa kaffe på Starbucks. På en söndag. På en söndag med bra väder. Behöver jag säga hur mycket folk det var och hur galen trafiken var? Efteråt åkte jag hem och låg i sängen och åt Ben&Jerrys samtidigt som jag tittade på tv ;) Multitasking at its finest.

Imorgon är det Columbus day så jag är ledig då också! Wohoo.

Today I slept longer and then I lay in bed, watched TV and ate candy. Healthy living at its finest. We had people over so I greeted them before Lisa picked me up and we went to her place. We ordered food (haha, the amount of asian food I've had this weekend is ridiculous... but it's so freaking good! Favourite food for sure). Afterwards we went to the gym. I was soo tired today but I'm still glad I dragged myself there... sometimes you just have to force yourself to do it even though all you really want to do is lay in bed and eat Ben&Jerrys. We thought about going to a froyo-place afterwards but instead we went to Woodbury Common to buy coffee at Starbucks. On a Sunday. On a Sunday with great weather. Do I even have to tell you how much people there were and how crazy the traffic in and out was? Anyways, I went home to lay in bed and eat Ben&Jerrys in front of my TV for the rest of the night ;) Multitasking at its finest.

Tomorrow is Columbus day so I'm off! Wohoo.


Never thought I'd say this, but Lisa has actually made me like Sushi. To some extent. At least the avocado ones and the ones with spicy shrimp stuff. Maybe because it doesn't taste like raw fish that much. Sorry Sushi, but I will never like that disgusting taste and texture of raw fish. No offense.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hä verkar int va na brist på go matn...tur et du gymmar... annos rullar du heim nästa år...Men tu verkar ju ha e riktigt bra ower there....

Jennie sa...

haha neenå brist på matn kan man no int sej et i er i dehär landi... män tsändä ja mi sjölv räätt tror ja int et ja sko leta mi sjölv rull hejm i nästa år :D