torsdag 23 oktober 2014

Dagens funderingar


Alltså, vem det än är som får till stånd allt detta regn kan sluta upp med det nu. Det blåser, öser ner och är kallt. Seriöst. Jag beställer bra väder för imorgon, punkt slut. Tänk att det är fredag redan imorgon. Sjukt... det var ju nyss fredag.

I dagarna har jag typ jobbat, umgåtts lite och tränat. Tur att jag har gymmet att gå till i alla fall när man inte kan vistas utomhus en minut utan att bli nerdränkt. Ska dra mig dit igen om en stund, om den där städerskan bara skulle komma så jag kan släppa in henne i huset... Veckans träning har bestått av yogalates på måndag, bodypump på tisdag, vanligt styrkepass igår och idag tror jag det blir lite intervaller på bandet eftersom det, som sagt, öser ner där ute... Regnet är ju i alla fall bra för min kropp eftersom jag skulle kunna bo på gymmet i brist på annat.

Hoppas ni har det bra och mindre regningt där hemma.

Inga kommentarer: