tisdag 7 oktober 2014

COLORS OF NATURE













Resten av bilderna från min fotosession med naturen

Idag har jag haft en lååång jobbdag. Efteråt åkte jag med Nardos till gymmet och vi bestämde oss för att prova på Yoga/Pilates. Det var ganska tungt faktiskt, svårt när man är bland de stelaste 19-åringarna i världen (typ). Inte riktigt min grej kanske, men det är skönt som omväxling och förmodligen bra för min kropp. Kan nog tänka mig att göra det fler gånger... och bli som några av de andra deltagande vars ben och armar kunde spreta åt alla möjliga håll. Ehm, don't think that's gonna happen.

Imorgon har jag kort jobbdag, det blir gym med Lisa och sen ska jag försöka hitta på något skojsigt på kvällen. Dagarna bara susar förbi här, ojoj.

2 kommentarer:

Maria Tokou sa...

Wow va fiin bildrä!! ��

Jennie sa...

thnx!! :)