torsdag 30 oktober 2014

being a girl on halloween


Godmorgon! Torsdag idag, måste vara min favoritdag i veckan. Gillar ju helgen också förstås, men på torsdagar är jag i princip ledig största delen av dagen och så vet jag att det är fredag imorgon! Prima. På tal om fredag, det är halloween imorgon och jag har fortfarande inte någon costume... tips mottages? Ganska svårt att hitta något som inte kostar en förmögenhet, är snyggt men inte för slampigt. Anständighet är inte första ordet jag kommer att tänka på när man ser utbudet haha... För att inte tala om att det tydligen ska vara sjukt kallt.

Goodmorning! Thursday it is, probably my favourite day of the week. Obviously I like the weekends as well, but on Thursday I'm pretty much off all day and in addition I know it's Friday tomorrow! Prima. Speaking of, it's halloween tomorrow and I still don't have a costume to wear... suggestions anyone? It's kind of hard to find a costume that doesn't cost a fortune, looks good but not too "slutty" haha. Seems to be custom these days, modesty isn't exactly the first word that springs to mind while checking out the options haha... Not to mention that it's apparently supposed to be pretty cold outside. 

Inga kommentarer: