fredag 10 oktober 2014

BEAR MTN

Idag har det varit torsdag och det har varit en väldigt bra torsdag! Skickade iväg barnen till skolan på morgonen = ledig. Min vän Lisa hämtade mig och vi tog en kaffe på Starbucks (Pumpkin spiced latte, jag gråter när du går ur sortimentet). Sen kom vi på den briljanta idén att åka iväg till Bear Mountain! Och mina vänner, that view. Vilket sceniskt landskap. Jag tror jag hittade ett av mina favoritställen (btw Linn, det är här vi ska hike:a ;)). Efteråt åkte vi till Lisas och sen åkte jag hem, hade barnen i någon timme innan mina hostföräldrar kom hem. Lisa hämtade upp mig igen och vi åkte till ett mysigt matställe innan vi körde ett pass på gymmet. Jag har ändrat mitt medlemsskap från bara gym till det med gym+pass. Även om jag inte ser mig som en pass-människa är det kul att variera med det ibland eftersom jag kommer köra styrka tre gånger i veckan. Idag körde vi BOUJÉ, väldigt fartfylld dans-träning... det var så kul! Mycket folk och så mycket energi. Man fick verkligen DANSA. Har kört hårt på gymmet denna vecka, vilket kommer kännas imorgon... då är det vilodag.

// Okay, I'm going to start doing an english translation so my friends here in the US can understand. Today it's been Thursday, and a very good one of them. Got off quite early after sending the kids away for school. My german girl Lisa picked me up and we had coffee at Starbucks (Pumkin spiced latte, I will cry when they remove you from the assortment). Afterwards we came up with the brilliant idéa to drive up to Bear Mountain! Oh, my friends - that view. What a scenic landscape. I think I found one of my favourite places here (btw, Linn and I are gonna go hiking there). After snapping some pictures and admiring the view for a while we headed to Lisa's place and then I went home to take care of the kids for a while until my hostparents came home. Lisa picked me up again and we went to a cozy diner before heading for the gym. I've changed my membership from a regular one to the one including classes. Not that a see myself as a person that goes to classes but it's nice to mix it up a little and not just do lifting, which I will try to do 3 times per week. Today we tried BOUJÈ, a high-intensity dance-workout... it was so much fun! Lots of people and lots of energy. I really got to DANCE. I've been working my ass off at the gym this week which I'm certainly going to feel tomorrow... rest day coming up!

Now to the pictures:






On a clear day, you can even see the NYC-skyline!

The view is majestic



Not a bad place to take outfit-pictures huh?


<3

2 kommentarer:

LINN sa...

OMG! That view!!!! Ja sko kona koma mää sama :D :D

Jennie sa...

yep, hä e tsyna jävla fint!