måndag 20 oktober 2014

Another weekend gone by

Nu har Linn åkt hem efter ett trevligt veckoslut här hos mig. I fredags åkte vi till Middletown och såg filmen Best of Me som hade premiär... vattenfast maskara är en bra uppfinning. 

Igår startade vi dagen med brunch på IHOP. Satt och pratade i ett par timmar. Vi hade ju tänkt gå och vandra men vädret var så ostabilt så det får bli en annan gång. Istället åkte vi till Woodbury Common. På kvällen hade vi barnen i några timmar så vi åkte till The Castle, ett "fun-center". Det var lite för sent att åka dit med barnen för de var alldeles för trötta, i alla fall Jake. De lekte en liten stund i alla fall och sen åt vi innan vi åkte hem igen. Stället var trevligt, skulle kunna åka dit för min egen skull nån gång. Fanns alla möjliga olika aktiviteter.

Idag har vi varit på Oktoberfest vid Bear Mountain. Hade med mig kameran så jag berättar om det imorgon och så ska ni få bilder. Nu ska jag sova, jobbdag imorgon! Godnatt.

Linn hopped on the bus back home after a nice weekend at my place. On friday we went to Middletown and saw the movie "Best of me" that premiered this weekend... let's just say waterproof mascara is a great invention.

Yesterday we started the day off with brunch at IHOP. Sat talking for a couple of hours. Our intention was to go hiking but the weather was just too unstable so we had to postpone those plans. So we went to Woodbury Common instead. In the evening we had the kids for a couple of hours so we took them to The Castle, a fun-center. It was a little too late for the kids cause they we're so tired, at least Jake. They played a little while, we had something to eat and then we headed back home. Both of the kids fell asleep on the way back home. The place was nice though, I could spend some time there myself. A lot of different activities.

Today, we went to Oktoberfest at Bear Mountain. I had my camera with me so I'll tell you about that tomorrow and post some pictures. Now I just want to sleep, workday coming up tomorrow. G'night!

Oj vad jag tycker om dig tjejen <3



Det roliga är ju att det ser ut som att Linn och Kayla är syskon, likaså jag och Jake.
 Även om det känns som att folk för det mesta antar att han är mitt barn...

1 kommentar:

LINN sa...

Me like you <3