måndag 29 september 2014

SUNday

Vad har jag gjort idag då? Jo, började min dag med att sova lite längre. Jag åt frukost bestående av american pancakes med peanutbutter och banan för att jag är så nyttig. Haha, nämen det var ju ändå söndagmorgon och vem tackar nej till pancakes? Åkte till Target och shoppade lite (det är seriöst så underskattat, finns hur mycket fina saker som helst). Passade även på att åka till Woodbury Premium Outlets nu när jag hade lite tid över. Det var huuuge! Snyggt och prydligt, men väldigt mycket folk eftersom det var söndag. Lär nog bli några turer dit under min tid här... har redan checkat in några framtida inköp. Handlade iallafall i Nike-butiken, ni ska få se vad jag köpte imorgon.

Senare åkte jag på ett au pair-möte  med min LCC (typ "kontaktperson") och andra au pairer. Det är så sjuukt varmt här fortfarande att man höll på att svettas bort i solen! Borde inte säga detta men det är nästan så man önskar sig lite svalare väder... Stannade kvar efteråt med de andra au pairerna, både nya och några jag kände från förut, och vi hade lite girlstalk i någon timme.

Har en SUPERbra helg bakom mig och jag är laddad inför en ny arbetsvecka!


Diggar min Global Citizen t-shirt jag köpte igår



Cutie Jake i sin Star Wars-pyjamas

Inga kommentarer: