söndag 7 september 2014

SUMMER 2014 - BEST OF

Som jag tidigare nämnt har denna sommar inte varit någon höjdare för min del, är snarare lite glad att den är över hehe. Men för att det alltid finns guldkorn och man ska ta vara på livet tänker jag slänga in ett inlägg där jag uppskattar istället för att klaga!




Sommarblont hår, bikini och morgonkaffe på terassen.






Om inte höjdpunkternas höjdpunkt så jäkligt nära i alla fall - studenten.


Min gose <3


Sommarens (typ enda) dopp.


Älskar den här bilden av mina söta kusiner! Så somrig och gullig.



Broder och jag <3



Långklänning och härliga sommarkvällar.


Min bränna är varken intensiv eller långvarig, men nog är det skönt att vara lite brun!


Dessa två brudar i mitt liv <3


Jag älskar grillat. punkt.







Spanien <3 så jääääkla härligt.




Bra väder och bra sällskap. Oslagbar kombo.



Var en sväng till Åland också i slutet av juli, vilket var jätteroligt, men de bilderna finns på telefonen. I överlag finns de flesta sommarbilder på telefonen, man drar ju inte med sig kameran överallt. Men se bara, visst finns det fina minnen från i sommar också! 

Nu är denna period över, hade mitt sista jobbskift idag. Snart packar jag väskorna och kastar mig in i den största förändringen i mitt liv någonsin. Jag är rädd, nervös, så otroligt taggad och förväntansfull. Ganska spännande tanke hur jag själv kommer ha förändrats och hur mitt liv kommer att se ut om ett år, men det är precis så jag vill ha det. Jag vill inte ha allting utstakat. Hur ska man någonsin växa som person om man inte utsätter sig själv för utmaningar? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

varifrån e alice klänning? :)

Jennie sa...

Anonym: Hehe det får du nog fråga alice för jag har ingen aning. Har sett liknande på H&M.