tisdag 9 september 2014

LEG WORKOUT


Idag släpade jag mitt arsle till gymmet och drog ett killer-benpass. Släpade var väl att ta i men jag gick dit i solskenet och värmen (!! inte varje år man svettas i linne utomhus i september). Väl vid gymmet bestämde jag mig för att avvika från Starting Strength och mosa benen ordentligt. Började som vanligt med knäböj, sen fortsatte jag med legextensions, lårcurls och benpress ett ben åt gången (alltså på maskinerna). Fortsatte med gående utfallssteg och avslutade med bulgarian split squats (nedan). Relativt tunga vikter i alla övningar och "mellanmånga" reps (några uppvärmningsset och 3x5 i squats, 3x10 i maskinerna, utfallsstegen gick jag två varv ca 10 meter och bulgariska utfallen 3x10). Lovar att detta pass känns! Det är ett under om jag kan gå normalt imorgon.

så sjukt snygg då jag tränar... haha usch


Inga kommentarer: