måndag 15 september 2014

@ Helsinki Airport

Sitter just nu ensam vid flygplatsen i Helsingfors och väntar på mina medresenärer... de borde komma hit om ungefär en timme. Har fortfarande svårt att bestämma mig om jag är mera ledsen eller glad... har fortfarande den där klumpen i halsen men jag hoppas att den försvinner så småningom när jag får folk att umgås med. Att ta farväl av familjen imorse var väl typ det hemskaste jag någonsin gjort... men nu är det över. Ska försöka se framåt och tänka på allt roligt jag har framför mig. Finns inte mycket annat man kan göra än vänta på att denhär saknads-känslan småningom byts ut mot trevligare känslor... Nej hör ni, det här är fan inte lätt haha.

Men nu är jag påväg mot det äventyr jag sett framemot i över ett år! Jag ska äntligen få se staden jag drömt om att uppleva och möta massor av nya, härliga människor. När det känns som tungast bör man komma ihåg varför man valde att åka; Jo, för att man själv ville det så otroligt mycket.


Inga kommentarer: