torsdag 11 september 2014

friends & brgrs

Riktigt fin dag idag! Rubriken beskriver den ganska bra, haha. Jag och Maria körde iväg till Jakobstad för att hänga med Alexandra. Först gick vi en stund på loppis och fyndade lite innan vi körde in till stan för att äta på friends&burgers. Har inte ätit där förut så jag var ju tvungen att testa på det innan jag åker iväg... gillade det faktiskt jättemycket! Även om det var i dyrare laget. Hamburgarna och "franskisarna" tillverkas på stället av färska råvaror... gillas! Kändes som att det man åt var äkta och inte halvfabrikat ur frysen.

Senare var vi bara i Alexandras lägenhet och satt och pratade några timmar, innan det blev dags att ta farväl. Snyft. Alla dessa farvältaganden, how to handle them...

Snapshots från dagen:





hade på mig en ganska o-typisk outfit idag enligt mig själv, sällan man ser mig i ljusa färger och converse...

Inga kommentarer: