onsdag 1 oktober 2014

ett ytligt inlägg


Smink, och de flesta produkter överlag, är mycket billigare här och det finns hundra gånger större utbud. Jag är väl inte direkt någon beautyjunkie men jag tycker att smink är kul och här har jag också råd att köpa kvalité. Dessa produkter har jag hunnit införskaffa mig hittills. En highlighter från Sephora, eos läppbalsam (finns överallt, typ på Walmart och Target), en palett från Smashbox och ett läppstift från Clinique. De två senaste köpte jag på Woodbury Commons idag. Grejer är faktiskt billigare där, var t.ex. inne i Converse-butiken idag, och ett par vanliga converse får man för $35 (typ 27,50 euro). Det fanns jättemånga snygga speciella Converse där, bland annat ett par i mörkrött läder med dragkedjor som var supersnygga. De var lite dyrare och låg på $75 om jag minns rätt (ca. 59 euro). Okej nu for jag in på ett litet sidospår, men anyway, jag är faktiskt jättenöjd med mina nya produkter. Märks faktiskt att de är av bättre kvalité.

Här har jag använt skuggan "Blackcurrant" (den nere i mitten) och läppstiftet som heter "Oversized Orange". Skuggan är mörkröd/lila även om det inte syns så bra på bilderna...






2 kommentarer:

Maria Tokou sa...

Oj hödu Jennie... ja tror du kan dziss ho avundsjuk ja e just nu!! :D

Jennie sa...

haha ja tenkär på ti tå ja å skådar smink... "maria sko säkert vara i himlä nu" :D