torsdag 18 september 2014

DAY 2

Godkväll läsare! Andra skoldagen avklarad och vi har nyss slutat... time to go to bed! Haha, så sjukt långa dagar. Dagen gar varit helt okej, vi har jobbat på ett projekt, framfört projektet (en jättelöjlig sång där vi satt på knäna och rap:ade om att vara en treåring - btw den gjorde succé), haft workshops och suttit ute i solen. Jättevarmt idag, och det ska vara superbra väder imorgon i NYC också. Allright, nu ska jag börja sova så jag först orkar lära mig om hur man räddar liv och sen checka in New York.

Slänger in några mobilbilder:

Skolbyggnaden där vi sover och har våra lektioner

Utsikt från mitt fönster

Chilling on the grass


Det är kjolväder!

At least I'm not getting fat living on salad... haha, maten har varit sisådär. Salladsbordet är suveränt och i överlag är det helt ok, men själva huvudrätterna är inte så värst fantastiska ibland. Idag fick vi burgare och majs till lunch (vilket var helt gott, men jag skulle gärna äta något annat) och panerad "kyckling" (eller borde jag säga panering med kyckling?) med pasta. Okej, det finns i alla fall sallad och grönsaker. Och morotskaka ibland.

2 kommentarer:

Mami sa...

Hä va jo lillan salladsportion.... ;-)

Jennie sa...

Mami: hehe, nating måst man vel leva på ;)