onsdag 3 september 2014

BATISTE





Låt mig presentera, det bästa torrschampoot jag prövat - Batiste XXL volume Dry Schampoo! Ger volym och struktur åt håret, och får det att se väldigt mycket renare ut. Jag sprayar detta torrschampoo fastän jag nyss tvättat håret, bara för att få mera volym och stadga. Speciellt inför en utekväll är det superbra, håret brukar bli ganska äckligt efter en stund på dansgolvet. Ska jag berätta en hemlighet? På dessa bilder hade jag inte tvättat håret sen i lördags på dagen, och jag brukar vara tvungen att tvätta håret varannan, max var tredje dag. Okej, jag kan ju inte ljuga och säga att håret kändes jättefräscht (ja, jag for nog och duschade efteråt) men det ser ju verkligen inte så smutsigt ut som det annars skulle göra!

Haha, detta låter som något sponsrat reklaminlägg men det är det faktiskt inte. Jag bara gillar denna produkt väldigt mycket och därför ville jag dela med mig :)

Inga kommentarer: