söndag 14 september 2014

All these people I love

There are those people who make your smile a little brighter, lifts you up a little higher and makes your life a little lighter; be with them.









En av de tungaste, men ändå mest betydelsefulla helgerna i mitt liv är över nu och det är dags att styra mot nya äventyr. Minst sagt blandade känslor... kommer sakna mina nära och kära så fruktansvärt mycket, samtidigt som jag kommer uppleva mer än jag någonsin gjort i mitt liv hittills. När jag kommer hem kommer jag inte vara samma Jennie som åkte iväg. Jag hoppas och tror att jag kommer vara en mognare, självständigare, modigare och självsäkrare version av mig själv, mer redo att möta både medgångar och motgångar.

Nu ska jag sova en sista natt i min egen säng, så hörs vi när vi hörs! Au revoir.

Inga kommentarer: